allt är inte som det borde vara ♥

JAG ÄR TEBAX :'D
hahahahahahahhahhahahhaahahahahahhahahahah,......
detdär var inte ens kul -.-'
idag tog jag bussen in t stan för att hänga med jessica t ekeby men,
innan träffade jag julia ! asså  julia ranta ! ♥
och bambii och melinda OCH alicia fast det var bara på bussen xd
ååå jag saknar er redan :c
ni sa,
- kom tillbaka!
jag sa ,
- JAG ÖNSKAR JAG KUNDE !
ohja det önskar jag verkligen...
men manda kom inte och nt sara häller-.- och emma var tydligen sjuk :c
men sen träffa jag typ killarna oxå, eller ah dom spela fotboll typ,
hahahah julia bah tog erics pengar och sprang omkring,
gumman du har inte förändrats nånting! lika underbar som alltid.
Oj långt inlägg men ville bara att alla ska fatta att 6c är den bästa klassen ewwaa :3
THATS IT.................
puss puss xd
/ ella
allt skit du ställt till med kommer aldrig fixa sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0