♥converse♥

HEJ IGEN :D
nej men nu är det faktiskt ella som bloggar hära.
PÅSKLOV! JIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPYYYYYYY ♥
Och på måndag fyller jag år kanske ett grattis i förskott ?
haha men idag har julle berättat vad vi har hittat på så ah men jag ville bara,
upplysa er om att tävlingen är igång och vill du bli veckans blogg så anmäl dig nu nu nu nu nu!
Men sen en grej till......
jag fick en liten förskotts present av mamma!
Det var bara för att hon ville att jag skulle testa dom om jag kunde ha dom.
NYA CONVERSE (: <333333333333333333
dom är gula (aa'
väldigt glad.
På helgen ska jag antagligen firas eller nåt sånt, och på måndag ska vi t stockholm!
Bajen-Landskrona,
Fan om dom förlorar :c
hare bäst!
btw glöm inte att anmäla er!
pusshej♥
STOLT FOTOGRAF (:

Kommentarer
Postat av: clara

jag är med i veckans/dagns blogg <3 :)

oh yees jag kommer på lovet! och du kommer att få en överraskning <3

2011-04-15 @ 22:50:44
URL: http://claravem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0